Retur

Politica de returnare

Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Coletul va fi fotografiat si se va întocmi împreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Suma returnata catre consumator va fi doar suma produsului, nu si costurile de livrare pentru primirea produsului + returnarea produsului.

Perioada de retragere, in care consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere, expira dupa 14 zile incepand de la:

  • (I) ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de consumator, in posesia fizica a produselor, in cazul unui contract de vanzare cumparare sau
  • (II) de la ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre consumator, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat.

 Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

Politica de retur SMART RETAIL SRL aplicabila in magazinul online pentru consumatori (persoane fizice)

SMART RETAIL SRL ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform legislatiei in vigoare si politicii interne.

Returul produselor se face prin intermediul firmei de curierat, ridicare de la adresa de livrare. 

Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru, fara alte cheltuieli suplimentare (ex: comisioane) in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care consumatorul nu doreste un alt produs, se va face astfel:

  • Prin virament bancar, cele achitate prin card bancar si/sau OP (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);
  • Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate - cu card de credit).

 Formularul poate fi completat aici: 

https://smarrt.ro/pages/formular-returnare-produs

Pentru orice alte detalii ne puteti contacta si la adresa de email office.smarrt@gmail.com sau pe Whatsapp la numarul 0730647066