Garantia produselor

Orice produs comercializat de SMART RETAIL SRL si insotit de certificat de garantie al producatorului se supune procedurii de lucru aflate pe acel certificat si se inlocuieste numai in retelele de service aflate in certificatul de garantie al producatorului.

Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati, in ordinea prezentata mai jos:

1. Repararea

2. Inlocuirea 

3. Stornarea produsului defect (credit note) - produsul nu poate fi reparat sau inlocuit - contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea initiala din comanda. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid. Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar

Toate produsele electronice comercializate pe smarrt.ro beneficiaza de garantie 24 de luni. 

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

 

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de softuri si aplicatii sau produse/softuri parolate etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic si neaparat inainte de trimiterea produselor la garantie.

 

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice.

Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

 

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

 

- depanarea / reparatia produsului;

- inlocuirea partiala sau integrala a produsului;

- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;

- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

 

- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;

- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de software, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

 

 

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

 

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat pentru a evita deteriorarea acestora cauzata de conditiile de transport) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie sau a certificatului de garantie ce-l gasesti in contul de client pentru fiecare comanda in parte.

 

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

 

DEPARTAMENTUL DE SERVICE

Punct de predare / adresa de livrare a produselor pentru reparatie.

 

Adresa: Strada Biruintei 93

Program: Luni - Vineri, 09:00 - 17:00

Email: office.smarrt@gmail.com

Telefon: 0731 848 507

 

ATENTIE!

 

Produsele pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. Te rugam sa ne trimiti toate detaliile la office.smarrt@gmail.com Dupa aprobarea solicitarii tale, in aproximativ 2 zile, va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ca ambalarea produsului sa fie facuta cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Produsul va fi adus de catre curier in service-ul de receptie smarrt.ro